نصب پاركت

۲ بازديد

با گذر زمان و ورود ايده­هاي خلاقانه ، عرصه براي ورود انواع وسايل ساختماني با كاربردهاي متنوع فراهم شده است. در حال حاضر زندگي افراد به سوي آسايش و كاربردي­ شدن پيش مي­رود ، در نتيجه پاركت نيز به عنوان طرح­هاي جديدي از كف­پوش­ها به حساب مي­آيند، خدماتي كه در فروشگاه دكورآفيس عرضه مي­شود. 

در طراحي دكوراسيون داخلي منازل و هر محيط ديگري وجود كفي متناسب با محيط جلوه و زيبايي خاصي را براي شخص ايجاد مي­كند. پاركِت­ها از جنس طبيعي چوب طراحي شده­اند و به صورت الوارهايي به ابعاد كوچك­تر برش خورده مي­شوند و با چسب به كف مي­چسبانند و از لاك و ساب براي روي آنها استفاده مي­كنند. پاركِت­ها براساس نوع چوبي كه در آنها به كار گرفته مي­شوند داراي هزينه­هاي متفاوتي هستند. از ابتدا پاركِت كردن كف مربوط به قشر مرفه جامعه به حساب مي­آمد، اما اكنون به دلايل نگهداري سخت آنها و قيمت بالايي كه دارند استفاده از پاركِت­ها در طراحي دكوراسيون­هاي داخلي لاكچري مورد استفاده مي­شوند. فروشگاه دكور آفيس عرضه كننده خدمات مرتبط با تزئينات داخلي دكوراسيون مي­باشد. خدماتي چون فروش انواع پاركت­ها ، پوستر ديواري ، كاغذ ديواري و كفپوش را با در نظرگرفتن معتبرترين برندهاي فعال در اين حرفه را ارائه مي­دهد. نوع ديگري از پاركِت­ها ، پاركِت لمينت ناميده مي­شوند. 

اين نوع از پاركت­ از فشرده شدن چندين لايۀ چوب ساخته شده­اند و به صورت مستقيم از چوب درختان تهيه نمي­گردد ولي سطح بيروني پاركِت لمينت از طرح چوب گرفته مي­شود. برخلاف پاركِت­هاي اولي كه از برش خود چوب درخت سخته ميشد، اين نوع پاركِت­ها داراي قيمت مناسب و ارزان مي­باشد. علاوه بر آن در برابر آب نيز مقاوم مي­باشند. بين پاركِت­ها و لمينت تفاوت­هايي وجود دارد كه به تعدادي از اين موارد اشاره مي­كنيم : نحوه نصب پاركت ، مقاومت در برابر آب ، مقاومت در برابر اشياء نوك­تيز و برنده ، عمر ماندگاري ، هزينه ، تنوع در طرح ، جلوه و زيبايي و قابليت تعويض .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.